Suntem partenerul oficial al Google Ads în Moldova!
De ce Google Ads și nu Google AdWords?
24 iulie 2018 Google AdWords a fost transformat în Google Ads pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor și calitatea deservirii clienților companiei Google.
De ce Google Ads și nu Google AdWords?
24 iulie 2018 Google AdWords a fost transformat în Google Ads pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor și calitatea deservirii clienților companiei Google.
Suntem partenerul oficial al Google Ads în Moldova!
Ce este publicitatea pe Google Ads?
Care sunt avantajele publicității contextuale (PPC) Google Ads?
Cum arată publicitatea în anunțurile de căutare Google?
Publicitatea în anunțurile de căutare Google este afișată îndată ce o persoană caută ceva.
O astfel de publicitate se va potrivi cu ceea ce a căutat. Plata pentru publicitate în Google Ads se efectuează pentru clicuri pe site-ul promovat sau afișarea de bannere care duc la site.
Exemplu - un utilizator a căutat un frigider în Google, prin urmare vede reclame a site-urilor care oferă vânzarea frigiderelor în zona dorită, cu o inscripție de „Publicitate” sau „Ads”. Acele rezultate ale cautării care nu au inscripția susnumita se numesc rezultate naturale și sunt obținute prin promovarea SEO.
Publicitate pe banner pe internet, pe site-uri? Ce este Rețeaua de publicitate grafică (КМС)?
Publicitatea pe banner în Google Ads este o reclamă pentru un produs sau serviciu anumit prin plasarea de anunțuri pe bannere pe diferite site-uri. Aceste site-uri fac parte din Rețeaua de publicitate grafica (КМС) Google Ads.
Publicitatea pe bannere pe Internet poate fi targhetată - puteți alege unde și cui ea va fi afișată.
Plata pentru anunțurile pe bannere se face pentru afișări și clicuri.
Bannerele publicitare cu dimensiunile necesare le puteți crea fie singuri, fie le comandați de la noi.
Ce este remarketingul?
Cum funcționează remarketingul și retargetingul?
Utilizatorul care a vizitat site-ul sau aplicația, a dorit să cumpere / să comande ceva, a devenit interesat de un produs sau serviciu, dar a plecat fără a face o achiziție / comandă.
Sarcina remarketingului este să îl returneze pe site pentru ca el să finalizeze comanda / achiziția. Pentru a face acest lucru, i se afișează bannere pe site-uri terțe cu ceea ce a văzut pe site-ul abandonat. Remarketingul vă permite să nu pierdeți clienții!
Publicitate pe YouTube – tipurile și cum funcționează?
TrueView In-Stream — publicitatea este afișată la începutul, mijlocul sau sfârșitul videoclipului; pe YouTube, în aplicații și pe site-urile din Rețeaua de publicitate grafica (КМС).
TrueView Video Discovery — publicitatea apare în rezultatele căutării YouTube, în listele de videoclipuri similare și pe site-urile din Rețeaua de publicitate grafica (КМС).
Publicitatea banner — Anunțurile sunt afișate în partea dreaptă a videoclipului.
Banner overlay (suprapus) — bannerul este afișat în timp ce vizionați videoclipuri.
Anunțurile fulger – Bumper ADS — anunțurile sunt afișate la începutul, mijlocul sau sfârșitul unui alt videoclip YouTube; pe site-urile web și aplicațiile din Rețeaua de publicitate grafica (КМС).
Ce-i de făcut dacă nu ai un videoclip?
Vă putem ajuta la crearea unui videoclip utilizând o bază mare de șabloane video. Editându-le pentru a se potrivi nevoilor dvs., puteți lansa rapid și ieftin reclame pe Youtube!
Acestea sunt toate instrumentele Google Ads?
Nu, sunt încă câteva:
Publicitatea în Gmail
Anunțurile afișate în partea de sus a e-mailurilor din Gmail.
Publicitatea în aplicații
Anunțuri care apar în timp ce aplicațiile rulează.
!Exemple de publicitate a saiturilor pe Google Ads :
CA SA VEZI GRAFICUL MAI BINE, TE ROG PUNE TELEFON HORIZONTAL :-)
Recenzii
"Am încredințat crearea site-ului, promovarea și publicitatea acestuia în Google către googleads.md, deoarece știm că munca se va face eficient, onest și la timp!"
"Băieți responsabili, își cunosc perfect treaba! Voi evidenția separat onestitatea - dacă unele acțiuni nu dau roade, atunci spun imediat, iar aceasta este o raritate acum!"
"Serviciu grozav! Lansarea publicității contextuale în Google a dat o creștere tangibilă a vânzărilor și a aplicațiilor, iar suportul publicitar vă permite să nu pierdeți impulsul!"
Cât costă să configurezi publicitatea pe Google Ads?
Costul unei campanii de publicitate contextuală constă din două componente:
Ești confuz sau nu ți-e clar ceva? Contactează-ne și noi îți vom răspunde la toate întrebările!
Telegram / Viber / [email protected] / +37369246523 +37360884460